Vibeke Feldt Klinik logo

Raindrop Technique

Et liv uden smerter

Hvad er raindrop technique?

En helt igennem meget mentalt afslappende, foryngende og harmonisk oplevelse, med 9 rene æteriske olier, fra Young Living.

Det er en behandling som også har hjulpet mennesker verden over med problematikker inden for skoliose, kyfose, iskias, kroniske rygsmerter og antiviral effekt.

Raindrop Technique er udviklet af D. Gary Young i 1989, ud fra hans viden om Lakota indianerne, som i generationer har rejst til de nordligste regioner før US/Canadiske grænse blev etableret, for at opleve Nordlyset.

De troede på at når Nordlyset viste sig, var luften ladet med healende energi. Dem som var syge eller havde sundhedsproblemer, stillede sig med ansigtet mod Nordlyset og holdt hænderne mod lyset og tog lyset ind med dybe vejrtrækninger, med fokus på at det kunne flyde langs rygsøjlen og neurologiske stier. Mange oplevede dermed dramatisk healing.

Efter grænserne blev lukket, fortsatte indianerne med det på et mere mentalt niveau, hvor de koblede “Effleurage” - fjerlette strøg på ryggen til for at lette spredningen af energien gennem kroppen.

D. Gary Young koblede med hans egen viden om de æteriske oliers antimikrobielle effekt og zonepunkter under fødderne Vita Flex, samt Effleurage og dens effekt på muskler og nervesystem sammen til Raindrop Technique.

Raindrop Technique kan bruges som wellness men også til lindring ved

• Rygsmerter, ved at afslappe de omkringliggende muskler.
  • Led ubehag og inflammation i kroppen. Støtter immunforsvaret. Har antibakteriel effekt. Detox´er hele kroppen.
  • Luftvejsinfektioner.
  • Stress og angst. Skaber glæde og mere energi. Balancere kroppens energisystem.

Behandlingen er ikke for børn, gravide og folk med nylige skader/operationer, da der er meget potente olier i behandlingen.

Bestil tid til raindrop technique